Áprilisi üzleti reggeli: nemzetközi partnerkapcsolatok, exportlehetőségek, angol nyelvű szakképzés

Az áprilisi üzleti reggelin kitekintünk a nagyvilágba: témáink a nemzetközi piacra lépés, partnerkeresés, és ehhez kapcsolódóan az angol nyelvű szakképzés.
Az üzleti reggelik célja az aktuális információk nyújtásán túl, hogy partnereink feltérképezzék egymás tevékenységét, ismeretségi rendszerét és olyan kapcsolódási pontokat találjanak, amelyekből jövedelmező üzlet születik, akár azonnal, ott a helyszínen. A találkozók nyitottak, azokra paktumon kívüli szervezeteket is várunk.

Az üzleti reggeli
Időpontja : 2012. április 13. péntek  9-11 óra
Helyszíne : Solier Kávézó, Gödöllő, Dózsa György út 13.
Téma : Nemzetközi partnerkapcsolatok építése a magyar cégek és szervezetek szempontjából
Előadó:Kautny Alexander vezető tanácsadó és projektmenedzser, Business Provider Group Kft.
Témakörök:
• Miért kell stratégia a külföldi partnerkereséshez?
• Milyen kockázatokkal jár a nemzetközi piacra lépés, és hogyan kezeljem ezeket?
• Hogyan csökkentheti a kockázataimat egy megfelelő külföldi partner?
• Mit és hogyan kommunikáljak magamról a sikeres külföldi partnerkeresés érdekében?
• Hogyan tudok rugalmasan alkalmazkodni a külpiaci feltételekhez?
• Végül: Hogyan kezdjek hozzá a partnerkereséshez?
 
Kísérő téma: Angol-magyar felnőtt szakképzés lehetőségei a Gödöllői Térségben
Előadó: Galgóczi Ferenc főigazgató, Angol-Magyar Egészségügyi Szakközépiskola és Gimnázium, Kistarcsa

Kérjük, hogy a rendezvényre előzetesen regisztráljon. Jelentkezni a regisztráció linken keresztül lehet, legkésőbb április 11-ig.

Az üzleti reggelik előreláthatólag 2012-ben is minden hónap második péntekén kerülnek megrendezésre, bár alkalmanként ettől eltérés is előfordulhat. A Solier Kávézó emeleti helyiségében tartott rendezvényeken a részvétel ingyenes, de fogyasztását minden résztvevő maga téríti.

Az üzleti reggelik házigazdája a Gödöllői Kistérségi Foglalkoztatási Paktum menedzsmentszervezete, a GAK Oktató, Kutató és Innovációs Nonprofit Közhasznú Kft.

 

Prompt Portal Team 2010